Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T16:44:12+03:00
Repet, parti principale : subiecte si predicate, parti secundare - atribute si complemente
fructele - subiect
sunt foarte apreciate- predicat nominal
 timpurii - atribut (parte secundara)
 plaiurile- subiect
romanesti - atribut
atrag- predicat
multi - atribut
turisti - complement
mai am un ex postat,te rog
nu stiam cum sa-l incadrez pe foarte in dex am vazut ca este adv eu nu l-am invatat inca
Cu foarte se poate forma superlativul absolut, este adverb, vei studia in gimnaziu (clasele V-VI)
am inteles,multumesc mult
2014-05-06T16:46:27+03:00
Fructele - subiect
sunt foarte apreciate- predicat nominal
 timpurii - atribut (parte secundara)
 plaiurile- subiect
romanesti - atribut
atrag- predicat
multi - atribut 
turisti - complement



Sper ca te-am ajutat
1 4 1