Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T16:42:59+03:00
Un catel a cazut in hau.
DUNAREA ESTE FRUMOASA LA NOI IN TARA.
UN VARTEJ DE FRUNZE SE ADUNA DE PESTE TOT.
CATARGUL VAPORULUI ACELA E DIN MATASE.
TREBUIE SA AI GRIJA DE CARMA TA.
24 3 24
2014-05-06T17:02:08+03:00
Un caine a cazut in hau.
Noi am invatat o lectie despre Dunare.
La meteo anunta ca va fi un vartej.
El are carma
15 3 15
te roog ma ahuti si pe mine aici: http://brainly.ro/tema/77913
of..pe brainly nu se pune link..
La sfarsit trebuie sa pun o comparatie cu cuvantul "vulpea"...Priviti
La sfarsit trebuie sa pun o comparatie cu cuvantul "vulpea"...Priviti compunerea:
n cocoş stătea pe un gard, cu găinile lui. Vulpea s-a apropiat cu şiretenie de el.
- Dragă prietene, ai aflat noua veste?
- Nu ştiu de nicio noutate, a răspuns cocoşul, fără să coboare de pe gard.
- Toate animalele au hotărât să trăiască frăţeşte, fără duşmănie sau frică. Aşadar, coboară-te de pe gard, să ne îmbrăţişăm!
- Da, imediat, răspunse cocoşul. Stai puţin, că văd ceva în depărtare!
- Ce vezi? întrebă vulpea, curioasă.
- Ah, nimic important. Se apropie nişte câini. Cred că vor şi ei să te îmbrăţişeze, că au aflat noua veste.
-Credea ca ma pacaleste sireata.. (si aici trebuie sa pun comparatia)
ma ajutati?va roog