In sala de spectacol a scolii sunt 10 ranuri a cate 26 de scaune si alte 8 randuri a cate 10 scaune fiecare.Stiind ca la un spectacol au venit toti elevii ciclului primar ,iar 12 dintre ei nu au avut loc,afla numarul elevilor din ciclul primar al acelei scoli. (CU DESEN DACA SE POATE).

2
8x10=80 scaune
260+80=340 total scaune
340+12=352 elevi
multumesc
cp

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T16:34:13+03:00
Aflam intai scaunele de pe cele 10 randuri
10 x 26= 260 scaune
Apoi aflam scaunele de pe cele 8 randuri
8 x 10 = 80 scaune
Adunam numarul de scaune
260 + 80 = 340 scaune
Deci 340 elevi ocupa cate un scaun. Adunandu-i si pe cei 12 elevi, obtinem 340 + 12 = 352 elevi la ciclul primar
1 5 1
2014-05-06T16:40:23+03:00
260 + 80 = 340 scaune
8 x 10 = 80 scaune
10 x 26= 260 scaune
340 + 12 = 352 elevi