Răspunsuri

2014-05-06T16:18:11+03:00
X*50+1+2+3+...+50=50x+(50*51)/2=50x+25*51 care rezultat sigur e mai mare ca 100 (25*51)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T16:24:30+03:00
X+1+x+2+...+x+50=
50x+(1+2+3+....+50)
1+2+...+50=(50x51):2
                  25x51

50x+(25x51) \geq 100           /50
x+(1275) \geq 100 => adevarat

ms,dar de ce din 50*51 a devenit 25*51?
se poate imparti 50 la 2
dar poti sa faci si 50*51 si apoi sa imparti la 2
e acelasi lucru