Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-21T18:37:31+02:00
Alex a citit 45 de pagini iar Diana 90.
Pai am notat: X= paginile pe care le-a citit Alex iar Y= paginile pe care le-a citit Diana.
X+Y= 135
X= Y supra 2 sau Y= 2X
Si aici inlocuim: Y supra 2 + Y= 135 sau X+2X= 135
:D
2014-01-21T18:39:07+02:00
A+D=135 pagini
A=D supra 2
Inlocuim: D supra 2 +D=135. Amplificam cu 2 pe 135 si pe D.
D+2D=270=>3D=270=>D=90
A=90 supra 2=> A= 90:2=45