Răspunsuri

2014-05-06T15:55:31+03:00
L=3l     a=L*l     200=3l*l     3l²=200   l²=200:3    l=rd200/3     p=2(3rd200/3+rd200/3)      p=6rd200/2+2rd200/3    p=8rd200/3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T15:57:01+03:00
L=3l     a=L*l   ;;  200=3l*l   ; l²=200:3    ;l=rd200/3  ;3l²=200  -l-am facut asta in clasa :-))
multumesc
pentru nimic:*
nu am invatat radicalul cum se calculeaza
da-mi exercitiul unde iti apare radical :*
radicalul de la problema cu perimetrul si anume radical din 200:3