Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T15:54:02+03:00
Laturile sunt x;  x+1;  x+2;  x+3

Suma lor este

x+x+1+x+2+x+3=66
4x+6=66
4x=60
x=15
Lungimile laturilor sunt de: 15 dm,  16 dm,  17 dm,  18, dm.
14 4 14
  • Utilizator Brainly
2014-05-06T16:33:19+03:00
Fie x- lungimea laturii celei mai mici
x+x+1+x+2+x+3=66
4x+6=66 
4x=66-6 
4x=60 
x=15

Lungimile laturilor sunt 15,16,17,18.
6 3 6