Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T14:52:55+03:00
Marcheaza elidarea consoanei v , ( daca este vers intr-o poezie pentru a mentine masura versului)
Ok
Vi le trimit pe celelalte?
Revin peste 2 ore, am elev la meditatii, dar nu te las, da ? Trimite toate textele pe aderesa [email protected] , ok ?
Ok
Sunteti?
  • Utilizator Brainly
2014-05-06T14:55:23+03:00
Cratima are rolul de a micsora numarul de silabe, ajuta la mentinerea masuri si a ritmului.
Mai complet, bravo Iulia ! prof altfel V.Rascanu
multumesc!