Răspunsuri

2014-05-06T14:50:20+03:00
O am eu dar nu ma lasa sa o postez.
Adica nu .. incape .. sau ceva de henu; ?
genul*
Uite site-ul . Alegi ce vrei tu . http://www.tpu.ro/timp-liber/buna-imi-puteti-face-o-scurta-caracterizare-a-lui-lefter-popescu-din-nuvela-doua-loturi-funda-d/
Multumesc frumos . !
Nu ai pentru ce !
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T14:53:05+03:00
Domnul lefter ete caracterizat de autor in mod indirect,din faptele lui reiese ca acesta este foarte zapacit,neatent si mandru.
Ma puteti ajuta cu inca ceva ?
LA matematica ?
Eu la mate sunt varza
Scuze daca ma pricepeam te ajutam
Nu face nimic . Si eu sunt la fel de varza ca si tine .. mai ales la geometrie !