Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T14:12:24+03:00
Albi -  atribut adjectival
de la suprafata - atribut substantival prepozitional
lacului - atribut substantival genitival
de vis - atribut substantival prepozitional
(am scris aceste denumiri la nivel de clasa a IX-a)
multumesc sunt clasa a 3-a ce intrebare adresez atributului?
Serios?
In primul rand, scrie liceu. Folosesti intrebarile: care? ce fel de? a,al,ai,ale cui?
2014-05-06T14:14:02+03:00
Atributul din aceasta propozitie este ”albi”.
Sper sa fie asa!
Mult Succes!
la acest atribut am folosit intrebarea : ce fel de? adica ce fel de nuferi? nuferi albi.
Ai inteles?
da
da,va multumesc
mai am postat acest ex dar cu alta cerinta :identificati partile principale...