Răspunsuri

2014-05-06T14:17:00+03:00
Cum imi place mediul?Mie imi place mediul:
-curat fara impuritati;
-cu animalele in voia lor(dar nu cele periculoase)
-cu oameni binevoitori si iubitori de animale;
-fara fabrici,masini care sa degaje fum

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-06T14:22:48+03:00
Neglijenta si dezinteresul oamenilor in legatura cu poluarea a dus la disparitia multor specii de plante si animale.
Ceea ce natura a creat in milioane de ani omul poate distruge in cateva zile, luni sau ani.
Viitorul planetei sta in mainile noastre si actiunile noastre il pot afecta iremediabil .
Oamenii  nu pot sa supravietuiasca fara natura, pe cand natura poate exista si fara prezenta oamenilor.   

1 5 1