Răspunsuri

2014-05-06T13:38:24+03:00
Laturi: AB, AC, BC
varfuri: A,B,C,
unghiuri:  ABC, BAC, ACB. sau mai scurt A,B,C,
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T13:42:21+03:00
Laturile sunt:  AB: AC: BC  (care este si baza triunghiului)    unghiurile  sunt:  unghiul(A),    unghiul(B),  unghiul (C) sau  unghilu(ABC),  unghiul(BAC),  unghiul (BCA)    unghiurile triunghiului sunt si varfurile acestuia
2 4 2