Va rog mult sa imi ziceti si mie cateva proverbe (mai multe :p) despre timp. Multumesc :)

2
Ceasul diminetii e aurul vietii.
Inainte ca omul sa-si dea seama, iata-l cu parul alb.
Timpul este ca un profesor care din pacate isi ucide elevii.
multumesc!
Cu placere ! :)

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T13:22:30+03:00
Timpul nu sta in loc
O zi nu e niciodata prea lunga
Timpul si refluxul nu asteapta pe nimeni
N-are timp liber cel ce nu-l foloseste
Timpul inseamna bani
Timpul vindeca orice rana
Timpul ma face sa pretuiesc vesnicia
Nu timpul ti se potriveste tie, ci tu potrivestete timpului



suficiente ?     :)
daca nu te superi... ar mai merge cateva. nu spun ca nu sunt destule, doar ca la scoala ne-a cerut un pic mai multe. doar daca vrei
2014-05-06T13:39:11+03:00
Toate  lucrurile au frica de timp dar timpul se teme de piramide