Răspunsuri

2014-05-06T10:52:14+03:00


was/were

gave

lived

had

stayed

rode

wrote

slept

read

began

brought

sper ca te-am ajutat

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T10:56:55+03:00
Ooo Laura face la engleza testul :D
be-was,were
give-gave
live-lived
go-went
have-had
stay-stayed
ride-rode
write-wrote
sleep-slept
read-read
begin-begam
bring-brought
da tu cn eshti?:))
Colega ta de banca :P
aaaaaa
da tu de cind ai brainly..eu am avut prima din clasa