Răspunsuri

2014-05-06T09:24:02+03:00
Alexandru ioan cuza a fost domnul moldovei ca re a unita tara romaneasca de moldova si a avut resedint la iasi

a zis referat ce am scris eu mai jos e referat
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T13:42:17+03:00
Alexandru Ioan Cuza provenea dintr-o veche familie de boieri moldoveni  si a fost  ofiter de cariera . El a participat la evenimente importante din istoria romanilor,si anume REVOLUTIA de la 1848 Si  UNIREA PRINCIPATELOR Romane .Calitatile lui Cuza fermiattea caracterului si spiritului  de dreptate, i-au convins  convins  pe cei care doreau unirea romanilor .Astfel la 5 ianuarie 1859 a fost ales doman al MOLOVEI , iar  la 24 ianuarie 1859si al tarii ROMANESTI.El a devenit  la numai 39 de ani primul  domnitor al PRINCIPATELOR unite  si apoi conducator al RAMANIEI  Domnia lui s-a sfarsit in 1866 si pana la moarte a trait in sanatate ( ESTE LUATA DIN CARTEA MEA DE ISTORIE NU DE PE NET)