Răspunsuri

2014-05-06T09:04:50+03:00
Can-poti
can't-nu poti
Nu asta aveam nevoie
Nu asta aveam nevoie
Nu asta aveam nevoie.
ti-o raspuns repede shi clar:D, tu ai cerut cit mai repede:D
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T09:05:45+03:00
Can se foloseste cand spui ca poti. Exemplu: I can drive a car. - Eu pot conduce o masina.
Can't se foloseste cand spui ca nu poti. Exemplu: I can't fly. Eu nu pot zbura.
Sper ca te-am ajutat. Succes !