Hei! Imi explicati cum sa explic semnificatia unei stofe s-au a unui vers?
Adica ce ar trebuii sa scriu la el, despre el... cu ce as putea incepe.
De exemplu am aceasta poezie si imi zice sa explic in maxim 5 randuri semnificatia stofei. Cum explic stofa asta?
Mireasa cerului albastru
Isi impanzeste-n ape chipul,
De vraja ei tresare unda
Si-nfioreaza-se nisipul.

2
cum se numeste poezia?
pe inserate de octavian goga

Răspunsuri

2014-05-05T22:59:49+03:00
Spui despre ce prezinta versurile si despre ce este vorba in ele. Cred ca este vorba despre luna
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T23:05:02+03:00
Secventa citata face referire la craiasa luna care isi asterne razele in limpezimea apei.metafora 'mireasa cerului' accentueaza frumusetea unica a lunii ce arata, deopotriva si puterea acesteia fiind singura in tabloul vizual cromatic 'cer albastru'.metafora' de vraja ei tresare unda' face referire la lumina lunii ce se oglindeste in apa provocand senzati unei imagini de miscare.
9 4 9