orice cuvant, care are functia sintactica de Subiect?
nu, am spus analiza subiectului
???
in fine, am gasit raspunsul
nu te-ai exprimat corect

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T22:42:29+03:00
Sa luam de exemplu fraza:Prietena mea este mereu alaturi de mine cand am nevoie de ea.
Prietena= Sb/ subst. com,pers. a III-a, gen fem. nr. sg. caz. N..
2014-05-05T22:44:54+03:00

un negutator-subiect exprimat prin substantiv comun, genul masculin,numarul singular,cazul nominativ, articulat cu articolul nehotarit ,,un''
cred ca ai mai uitat niste parti de analiza...
si daca esti destept poti sa mi le evidentiezi,in caz particular eu astazi am facut analiza acestui cuvint dupa care am luat un 10 !!!!!!!!!!!