mulcom * scz
-Caderea unui sunet
Caderea unui sunet , caderea unui vocale , evitarea hiatului , pronuntarea legata a doua parti de vorbire . ( Sper ca ti-a fost de folos )

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T22:33:52+03:00
Cratima s-a folosit pentru a marca elidarea vocalei ''i'' , pentru pronuntarea intr-un tempo rapid si pentru considerente prozodice(daca ai poezie).
7 3 7
  • Utilizator Brainly
2014-05-05T22:42:27+03:00
In molcom zvon se-inbratiseaza.-- rolul  cratii din enunt este de a marca caderea unei vocale.



MARCEAZA CA CEL MAI BUN.MERSI
4 3 4