Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T22:17:36+03:00
Pe zidurile castelului a vazut pictata o himera
tata este maistru in aviatie  (maistru nu maestru)
legenda povesteste despre un castel pierdut in negura timpului
cu un automobil am fost vazut mergand
4 3 4
2014-05-05T22:19:08+03:00
Legenda despre dragos voda, ma impresionat cel mai mult..........Acest text contine un pic de himera(fantezie)...........Automobilul tatei parcurge repede.......