Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T22:04:00+03:00
A+a+2+b+c+d=36
b+c+d=24=>a+a+2+24=36
a+a+2=36-24
2a=12-2
2a=10                                  I________I_________I_I nr.impare
a=5 primulnr.impar                    a                    a    +2

a+2=7al doilea nr impar        I_________I_________I_I__________I____I  nr.pare
b+c+d=24                                  b              b         +2        b          +4
b+b+2+b+4=24
3b=24-6
3b=18
b=6 primul nr.par
b+2=8 al doilea nr par
b+4=10 al treilea nr par deci nr sunt
5,7,6,8.10
5+7+6+8+10=36
36=36

5 4 5
2014-05-05T23:18:39+03:00
Este ff simplu trb sa faci ce iti cere mai simplu de atat nu se paote daca 2 sunt consecutive  sa zicem ca prima e 6 a doua e 7 ultimele 2 le faci simplu daca le ai pe cele 2
3 1 3