Rezolvarea problemelor cu ajutorul ecuatiilor:


trei oua de strut african si 60 de oua de gaina cintaresc impreuna 9kg.aflati greutatea unui ou de strut,daca se stie ca el este de 20 de ori mai greu decit un ou de gaina

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T21:47:24+03:00
X-ou de strut
y-ou de gaina
3x+60y=9
x=20y

3*20y+60y=9
60y+60y=9
120y=9
y=9/120
y=0,075 kg
x=20*0,075
x=1,5kg
2014-05-05T22:08:19+03:00
X= greutatea oului de gaina
20x = greutatea oului de strut
Greutatea  totala:

3·20x+60x=9000 grame
120x=9000
x=9000/120=75 g un ou de gaina
Oul de strut=20·75=1500 g=1,5 kg