Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T21:37:11+03:00

întrebarea este daca va renunta.

problema este cine a trisat.

fata va iesi ce si-a imaginat.
dorinta este sa castige concursul.

baiatul va devenii ceea ce si-a propus.

predicatul nominal incomplet este format dintr-un verb copulativ .

numele predicativ se contrage din propozitia subordonata predicativa.

sper ca te-am ajutat.

9 3 9
2014-05-05T21:39:12+03:00
Cristiana devenit ce si-a dorit in liceu.(a devenit e predicatul nom.inc.)
Manuela a iesit ce a vrut mama sa.(a iesit)
Iulian se va face cum a propus.
El  va ajunge avocat.

Intotdeauna dupa un predicat nominal incomplet urmeaza o propozitie predicativa.
8 3 8