Răspunsuri

2014-05-05T21:36:31+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
X-cantitatea din prima lada
y-cantitatea din a doua lada
z-cantitatea din a treia lada

x+y+z=278
x=3z  z=x/3

y:z=5 rest 8
y=5z+8
y=5 *x/3 +8
y=5x/3 +8

x+5x/3 +8 +x/3 =278  aducem la acelasi numitor
3x+5x+24+x=834
9x=834-24
9x=810
x=90
y=5*90/3  +8= 5*30+8=150+8=158
z=90/3=30
astazi am rezolvato la scoala
este cu ajutorul ecuatiilor
dar nu a facut inca ecuatii e in clasa a 4 a si nu pot sa-i explic
aaaa am incurcat eu sunt a 7 ..iar problemele sunt asemanatoare
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T21:40:37+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
X= cantitatea din a treia lada
3x=cantitatea din prima lada
5x+8=cantitatea din a doua lada (din teorema impartirii cu rest)

TOTAL:
x+3x+5x+8=278
9x=270
x=30 kg in a treia lada
90 kg in prima lada
5·30+8=158 kg in a doua lada

La clasa a IV-a se poate folosi aceasta rezolvare, desenandu-se un segment pentru x
|______| lada a treia
|______|______|______| prima lada
|______|______|______|______|______|..8..|      lada a doua
278-8-270=de 9 ori lada a treia
De aici mai departe, este clar (sper)






1 5 1