Spuneti-mi si mie va rog opinia voastra despre poezia ,,Curcubeul'' de Dimitrie Anghel.Uitati poezia:

Ce schimbatoare e la munte
Lumina, cat ai scapara,
Un curcubeu a-ntins o punte
Din casa mea pan la a ta.

Si-un gand, un gand nebun imi vine!
- Asa-s poetii uneori
Sa ma avant pana la tine
Pe puntea asta de culori.

Cu fruntea de lumini brazdata
Sa urc tariile ceresti
Si, cand nici nu te-astepti, deodata
Sa-ti bat cu degetu-n feresti ...

Dar cand sa urc, frumoasa punte
S-a daramat, - s-acuma norii
Au tras perdeaua catre munte:
Nebuni sunt, Doamne, visatorii !

2
Se autodescrie ca un idealist indragostit,constient fiind de efemeritate.
ms :)
Cu placere! Ai buton pentru "Multumesc!" pe profilul fiecaruia.

Răspunsuri

2014-01-21T17:33:31+02:00
,mi se pare o poezie care evidentiaza poeti

1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-01-21T21:09:31+02:00
Tariile ceresti-este figura de stil -motiv religios; la fel si folosirea apelativului "Doamne" din ultima strofa.deasemenea foloseste si personificare "Un curcubeu a-ntins o punte".asta in completare la ceea ce am spus mai devreme mai sus.
5 3 5