Imi doresk si eu sa rezolve cineva acest exercitiu,deoarece daka nu-l rezolv iau 4 la mate :::

1) 6-4×=-22

2) 16:(-×)+1=-7

3) 27:(-×)+3=-6

4) 4× -6=2×-14

5) 4(3×-2)=8×-28

2
6-4x=-22, -4x=-22-6, -4x=-28 inmultim cu -1 , x=28/4, x=7
-27x+3=-6 -27x=-9 x=-27: -9 x=3

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T21:07:10+03:00
6- 4x= -22
-4x= -22 - 6
-4x= -28
x= -28 : (-4)
x=7
2) 16 : (-x) +1 =7
16 : (-x) = 6
-x= 16: 6=
-x = 8 supra 3
x= minus 8 supra 3

27 : (-x) + 3= -6
37 : (-x)= -6-3
27: (-x)= -9
-x= 27: (-9)
-x=-3
x=3.

 4x-6= 2x-14
4x-2x= -14+6
2x= -8
x= -8:2
x=-4

4(3x-2)= 8x- 28
12x-8=8x-28
12x-8x=-28+8
4x=-20
x= -5

1 5 1
2014-05-05T21:07:14+03:00
A) -4x=-22-6 
     -4x=-28
       x=-28:-4
       x= 7
b) 16:(-×)+1=-7=-16x+1=-7
-16x=-7-1
-16x=-8 
x=2