Răspunsuri

2014-05-05T20:28:56+03:00
Poti sa cauti raspunsul la sfarsitul culegerii sau manualului :)))))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T20:38:43+03:00
Cercul este de centru O si raza 12 
distanta de la un punct la o dreapta este perpendiculara din acel punct pe dreapta data
ΔOAB are AOB=90*
OA=OB=12 
daca notam cu x inaltimea tr cu Pitagora⇒x²+x²=144
2x²=144,x=6√2
b) AOB=60*  h²=144-36=108 h=6√3

c)AB=120 AOB=120 cateta care se opune unghiului de 30=1/2 din ipotenuza
h=6
1 5 1