prin incalzire densitatea corpului solid: a) se micsoreaza b)nu se modifica c)se mareste

2
varianta corecta este b pentru ca corpul nu insi mareste dansitatea
:-D initial asa am crezut si eu dar apoi mi-am dat seama ca prin incalzire corpul se dilata, deci isi mareste volumul, dar numarul de molecule ramane acelas, deci scade densitatea.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T20:12:44+03:00
B) prin incalzire densitatea unui corp se micsoreaza
2 5 2
2014-05-05T20:13:18+03:00
Se miscoreaza( punctul a)
sper ca team ajutat:)
1 5 1