Genul liric:
DEF: opera in care autorul isi exprima in mod direct gandurile, ideile sisentimentele cu ajutorul eului liric (vocea autorului in text) se numeste operalirica.~trasaturi~-cuprinde totalitatea operelor in care predomina subiectivitatea , exprimareadirecta a sinelui.-autorul prezinta in mod direct propriile ganduri, idei si sentimente cuajutorul eului liric, care poate aparea in diferite ipostaze:-indragostitul-revoltatul-ganditorul-contemplatorul-cautatorul unui ideal

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T20:14:43+03:00
Exprima in mod direct idei ganduri si sentimente cu ajutorul figurilor de stil.    Trasaturi:             favorizeaza sensurile figurate ale cuvintelor, recurge la imagini artistice, la procedee de expresivitate si figuri de stil; realizeaza muzicalitatea prin ritm si rima dar si prin curgerea melodioasa a silabelor; permite identificarea eului liric prim marci lexco-gramaticale ( pronume, verbe, etc.).
2 5 2
2014-05-05T20:17:13+03:00
Genul liric:
DEF: opera in care autorul isi exprima in mod direct gandurile, ideile sisentimentele cu ajutorul eului liric (vocea autorului in text) se numeste operalirica.~trasaturi~-cuprinde totalitatea operelor in care predomina subiectivitatea , exprimareadirecta a sinelui.-autorul prezinta in mod direct propriile ganduri, idei si sentimente cuajutorul eului liric, care poate aparea in diferite ipostaze:-indragostitul-revoltatul-ganditorul-contemplatorul-cautatorul unui ideal.
1 5 1