cine a facut ierbar?
cine l-a facut vreau sa imi dea si mie exemple de plante de pus la ierbar!

2
Mare chestie..pui niste buruieni acolo,si iei un 4 :-j =)))
eu am vorbit serios
marijuana, canabis du-te la coltu stazii in Ferentari si gasesti acolo tot ce vrei

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T20:00:15+03:00
Tot ce apartine de natura (fire de iarba , frunze)  frunze de floarea soarelui , trandafiri, grau , lalea , pin , nuc , tei etc..
2 5 2
2014-05-05T20:01:31+03:00
Pai in ierbar pui tot felul de plante uscate si presate,de obicei se pun florii sau frunze(m intrebato pe mama)