Răspunsuri

2014-05-05T19:53:42+03:00
Adjectivele sunt: vechi, simplu, alb, rosu.
multumesc mult de tot
Pentru a te putea descurca in viitor sa stii si tu ca :adjectivul arata insusirea substantivului.
MULTUMESC
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T19:56:21+03:00
Vechi ,simplu, alb, rosu- ele indeplinesk o insusire mai des o culoare sau o stare sufleteasca
DACA TEA AJUTAT MARCHEAZA CA CEL MAI BUN RASPUNS

Daca ai citi mult mai multe despre limba romana vei vedea ca e destul de frumoasa.
incerk sa o inteleg mai bine
Daca doresti, te pot ajuta sa nu mai repeti greselile de ortografie, asa nu vei mai avea nici o problema in viitor
ms mult
Placerea e de partea mea. :)