Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-21T16:55:05+02:00
eorema lui Pitagora este una dintre cele mai cunoscute teoreme din geometria plană (euclidiană). Teorema lui Pitagora afirmă că "în orice triunghi dreptunghic, suma pătratelor catetelor este egală cu pătratul ipotenuzei". Dacă se notează cu a și cu b lungimile catetelor unui triunghi dreptunghic iar cu c lungimea ipotenuzei acestuia, atunci teorema lui Pitagora afirmă că:Reciproca este adevărată: Oricare ar fi trei numere pozitive a, b, c astfel încât a2 + b2= c2 , există un triunghi cu laturi de lungimi a, b, c, iar unghiul dintre laturile de lungimia și b va fi drept.
eorema lui Pitagora este una dintre cele mai cunoscute teoreme din geometria plană (euclidiană). Teorema lui Pitagora afirmă că "în orice triunghi dreptunghic, suma pătratelor catetelor este egală cu pătratul ipotenuzei". Dacă se notează cu a și cu b lungimile catetelor unui triunghi dreptunghic iar cu c lungimea ipotenuzei acestuia, atunci teorema lui Pitagora afirmă că:Reciproca este adevărată: Oricare ar fi trei numere pozitive a, b, c astfel încât a2 + b2= c2 , există un triunghi cu laturi
2014-01-21T16:57:25+02:00