Răspunsuri

2014-05-05T19:38:09+03:00
Da gre mai este
ce clasa esti?
a 6-a
aaa....pt clasa a 6 ...cum se poate asa de greu ...pai daca ai raspunsurile la urma?
am raspunsurile la urma dar nu stiu rezolvarea
ce trb sa faci sa calculezi?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T19:41:59+03:00
E chiar foarte usor :)
dar multumesc
Nu stiu cum se rezolva prin alta metoda...
sormea creca stie ca a luat 8 la test
si ea e in a sasea
si a facut astea ,acum invata la mate