Ma puteti ajuta putin intrebarea suna cam asa:

Alegeti varianta corecta a cuvintelor subliniate:
usi largi/larg deschis
copii noi/nou nascuti
oameni usor/usori influentabili
invatatura cat mai mult posibil/posibila

Multumesc celor care ma ajuta p.s osa dau "cel mai bun raspuns" la raspunsul cel mai corect

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T19:31:17+03:00
Variantele corecte sunt: usi larg deschise; copii nou nascuti; oameni usor infulentabili; invatatura cat mai mult posibil.
Ms mult tu ai dat vel mai bun raspuns
cu placere!
imi dai cel mai bun raspuns?
mersi!
2014-05-05T19:33:15+03:00
Usi larg deschise
copii noi nascuti
oameni usor influentabili
invatatura cit mai mult posibila
 sper ca sunt coorecte si ca team ajutat
3 3 3