Scrie 3 motive pentru care omul trebuie sa lupte pentru protectia planelor si a animalelor.

2
1. S-ar distruge biodiversitatea
2. Nu am putea traii fara oxigen.
3. In lipsa plantelor se creeaza efectul de sera care e daunator oameniilor si animalelor.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T19:28:24+03:00
Fara plante nu am avea oxicen, fara animale nu am avea mancare din carne, fara plante nu am avea legume, fructe
19 4 19
2014-05-05T19:33:14+03:00
1)Fara plante nu am avea Oxigen deci un aer poluat.
2)Animalele aduc bucuria si prospetime cand te uiti la ele.
3)Plantele si florile aduc frumuseti in gradini si un miros imbietor
14 4 14