Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-05T19:42:20+03:00
El isi opri calul inaintea casei. (prepozitie cu cazul genitiv) 
Pornesc tuspatru inainte. (adverb de loc) 
Pisicile nu merg înapoi.(adverb de loc)
Inapoia mea se afla catelul(prepozitie cu cazul genitiv)
Deasupra se boltea un cer alburiu de singuratate.(adverb de loc)
 ...
15 3 15
2014-05-05T20:31:26+03:00

 a ajuns in fata inaintea mea.-prep.

profesorul ne-a spus sa mergem inainte.- adv. de loc

a asteptat inapoia mea.-prep.

s-a intors inapoi fiindca a uitat ceva.- adv. de loc

cartea se afla deasupra.-adv de loc

deasupra mesei este o vaza cu flori. -prep.

sper ca te-am ajutat

6 4 6