Ma puteti ajuta putin intrebarea suna cam asa:

Construiti propozitii in care cuvintele:seara,iarna,bland, atent sa fie parti de vorbire diferite.Explicati cum s-a produs schimbarea clasei gramaticale

Cei care ma ajuta va multumesc p.s voi da cel mai bun raspuns

2

Răspunsuri

2014-05-05T19:07:05+03:00
Pai este sinplu faci enunturi si schimbarea clasei gramaticale sa realizat prin inversiune
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T19:11:51+03:00
Seara ma voi intoarce acasa.(adverb de timp)
Imi place seara.(substantiv)
Iarna mergem sa facem un om de zapada.(adverb de timp)
Iarna este un anotimp friguros.(substantiv) 
Noul meu catelus bland a fugit in curte.(adjectiv)
A privit bland la mine.(adverb de mod)
Baiatul s-a uitat atent la colega mea.(adverb de mod)
Elevul atent va sti sa isi faca tema.(adjectiv)

Ti-am facut propozitii cu ambele valori la fiecare cuvant.Valoarea morfologica a cuvintelor s-a schimbat prin conversiune