Răspunsuri

2014-05-05T18:59:46+03:00
Specifici care este textul,autorul si despre ce discuta,sentimentele exprimate.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T19:04:00+03:00
In primul rand se scrie text.. nu test.. e diferenta.. 
 Pai  Intai dai definitia genul epic ca fiind: opere literare în care autorul îşi exprimă în mod indirect gândurile, ideile şi sentimentele, prin intermediul acţiunii, al personajelor şi al naratorului., apoi genul epic are actiune  scrii rezumatul , sau eventual momentele subiectului, apoi genul are personaje ; face o scurta prezentare ; are narator – felul naratorului, la ce persoană povesteşte; apoi  se foloseşte naraţiunea, ca mod de expunere principal, dar, în funcţie de text, ea se împleteşte cu dialogul şi descrierea. iar in incheiere scrii concluzii - scurt rezumat al cuprinsului 
                                        - mesajul artistic (ce vrea să transmită INDIRECT autorul)
sper ca te'am ajutat !!
 
am spus ca am gresit :|.....si ms..
scuze .. nu am vazut.. npc :)