Răspunsuri

2014-01-21T16:38:40+02:00
A fi crescut din padure inseamna a fi salbatic a fi rau .
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-21T16:42:03+02:00
Are un comportament salbatic,parca nu a auzit niciodata de bunele maniere. Este grosolan si needucat,nu se incadreaza intr-o societate civilizata.

Nu stiu cum sa iasa de minim 3 propozitii,sper ca ti-a fost macar un pic de ajutor.
Merci mult. Asta sigur ma va ajuta sa iau nota buna♡♥♡♥
Cu placere! Bafta :)
Ms :*