Răspunsuri

2014-01-21T18:16:20+02:00
Se aplica Teorema lu Gauss 
( 43/5+97/5)*49 totul supra 2
140/5*49 totul supra 2 =
=28*49 totul supra 2=
=1372/2=
=686

Teorema lui Gauss spune asa : ( primul numar plus al doilea numar ) ori cate sunt totul supra doi 
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-01-21T19:02:04+02:00
43/5+45/5+47/5+.....97/5= 43+45+47+....+97  totul supra 5=43+(43+2)+(43+4)+...+(43+54) totul supra 5 =43+43+43+43+...+43+2x(1+2+....+27)=43 x28+2x27 x28:2 totul supra 5=28(43+27)totul supra 5=28x70 totul supra 5=28x14=392 
2 5 2