Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T18:48:11+03:00
La un magazin s-au adus 86 kg de fructe in prima zi s-au vandut 36kg,iar a doua zi 16 kg.
cate fructe au mai ramas la magazin?
86kg-36kg-16kg=34kg
LA o fermă sunt prezente 86 de oi.Ciobanul vinde 36 oi.După aceea el află 16 oi au fost mâncate de lup.Câte oi mai are ciobanul?
2014-05-05T18:49:44+03:00
Maria a cumparat 86 kg de mere.i-a a dat 34 kg de mere si ioanei iar rodicai 16 kg.Cate kilograme de mere i-au mai ramas mariei?

EX INTR-UN SUPERMARKET AM COMANDAT 86 KG CARTOFI DIN CARE 34KG LE-AM VANDUT IERI SI AZI 16KG :CATE KG DE CARTOFI MAI AM IN MARKET?
DECI 86-34-16KG=36KG REST