Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T18:42:45+03:00
MISSISSIPPI este cel mai lung rau din SUA , iar al doilea AMAZONUL.
2014-05-05T18:43:30+03:00
Mississippi avand o lungime de peste 2000 de km..... sper ca e bine
sursa :Wikipedia
Okkk , mercii :*
da stiu ca amazonul trece si prin 20 de tari din europa
vezi am aavut dreptate
cum amazonul este cel mai lung din lume ... amazon e cel mai mare din S.U.A