Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-05-05T18:30:13+03:00
La mii = 469.000
la zeci de mii = 470.000
la sute de mii = 500.000
34 3 34
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T18:31:17+03:00
Cifra miilor este 4, iar 3<5, deci rotunjit este 469.000
Cifra zecilor de mii este 9, iar 9>5, deci rotunjit la zeci de mii 470.000
Cifra sutelor de mii este 6, iar 6>5, deci rotunjit la sute de mii, 500.000
37 4 37