Comentati din acest punc de vedere comportamentul celor doua personaje care se infrunta in batalia infatisata in balada Pasa Hassan

2
Imi poti spune ce ex si de la ce pagina?
153/4
Il poti face cel mai bun?Mersii anticipat :)

Răspunsuri

2014-05-05T18:24:41+03:00
Voda era  un adevarat conducator o ia inaintea supusilor sai  si se vantura printre turci facand loc ostii sale pe cand pasa statea langa drum si privea cum supusii lui cadeau unul cate unul
42 3 42
scuze daca sunt greseli gramaticale
mersi
nai pt ce
imi dai cel mai bun pls..?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T18:26:47+03:00
Comp lui pasa:la inceput hassan este infasisat stativ,departe de lupta,cea ce ii prefigureaza lasitatea,incapabil de a actiona si de a conduce singur ostirile,fricos,ingrozit si ridicol
comp lui mihai:bun conducator,strateg,patriot,un bun domnitor,viteazr,intreprinzator,vijelios,hotarat,curajos,mihai da dovada de mandrie,demnitate si spirit de sacrificiu in fiecare lupta a sa.

41 4 41