Răspunsuri

2014-05-05T18:10:51+03:00
Si tu esti copil ca si mine.Tuturor ne place iarna.Sa mergem la sanius,sa facem oameni de zapada,sa ne batem cu bulgari..Si desi mai avem si scoala,ne bucuram de putinul timp liber pe care il avem si suntem bucurosi de orice oportuanitate de joaca.Fiind si ierni fara zapada,tot ne gasim ocupatie' chiar daca afara e frig sau ploua,noi ne jucam continuu.Aacasa,in scari de bloc,peste tot.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T18:14:26+03:00
Orice copil iubeste iarna. Spun aceasta deoarece fiecare, copii fiind la randul nostru, am asteptat cu nerabdare sa vina iarna, anotimpul zapezii si a lui "Mos Craciun".
 Zilele frumoase petrecute la sanius, cu patinele sau la joaca cu ceilalti copii, precum si serile de neuitat de la gura sobei sau la caloriferul fierbinte cu cana de ceai in mana, aduce fiecarui copil zambetul pe buze. Copiii iubest iarna pentru ca atunci vine "Mos Craciun" sa le aduca daruri. De aceea ei asteapta cu nerabdare sa vina 24, 25 decembrie.
 Iarna ofera copiilor prilej de bucurie alaturi de familia lor si de prieteni.