Răspunsuri

2014-05-05T18:07:12+03:00
Poate invata foarte bine,incat sa ajunga intr'un final ceea ce vrea (medic,politist,ministru.etc) si in acest fel poate ajuta lumea
7 4 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T18:08:08+03:00
Un elev poate contribui la prosperarea poporului sau cunoscund istoria acestuia, promovand valorile din tara sa, intreprinzand o serie de activitati patriotice si bune, prin care poate schimba mai tarziu lumea.
13 4 13