Răspunsuri

2014-05-05T18:04:08+03:00
Am o perna moale (adjectiv)
La bunica parulul e moale (adverb)
am scris un exercitiu incorect la scoala (adverb)
am spus un cuvint incorect (adjectiv

2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T18:05:38+03:00
Plastelina este atat de moale, incat nu poti face nicio forma cu ea.
Copilasul isi lasa mana moale in poala bunicii.

Este incorect sa primeasca o nota mare, cand nu a lipsit de la cursuri atat de mult.
Elevul incorect si-a primit pedeapsa.
3 5 3