Răspunsuri

2014-05-05T17:54:53+03:00
3 pe 6 , 3 pe 9 , 3 pe 12 ....:)
ai putea sa imi explici?
3 impartit la un numar trebuie sa iti dea rezultatul un numar fara virgula , pentru a apartine multimi Z , care inseamna multimea numerelor intregi !
ai inteles?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T17:56:09+03:00
Z inseamna nr intregi pozitive sau negative
 ca 3/x∈Z inseamna ca x=-3,-1,1,3.
A={-3,-1,1,3,}
1 5 1