Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T17:45:56+03:00
Precizezi tot ceea ce stii despre el:
verb, timp, numar, persoana. (pana in clasa a IV-a)
14 4 14
acum a facut contul
gata
ai cont de facebook?
merge sa zicem verb predicativ persoana a III-a numar singular timp prezent functie sintactica de predicat verbal asa
ms
2014-05-05T17:47:30+03:00
scri Functia sintactica( adica predicat verbal sau nominal), apoi valoarea morfologica( adica vb), apoi modul, timpul, persoana, numarul.
Asta e analiza de nivel de clasa a VII-a/a VIII-a. Insa baiatul e in clasa a IV-a.
Am observat dupa ce am scris..
ce ma nu am facut bn noi asa analizam si eu sunt in calsa a IV
Comentariul a fost facut pentru Criistina123 si myryhd, nu si pentru tine. O zi buna, Adi
la fel!