Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T17:44:48+03:00
Sa fie compus de noi sau de un compozitor ? trebuia sa specifici
2. Ca un pandar te-as fi iubit
Iesit la drum in calea ta
Dar zilnic trece si-n zadar
S-altcineva
Suntem si noi ca doua punti
Pe apa unui singur dor
Dar departiti de niste munti
Intamplator( vara mult promisa ) scuze dar nu a mers sa dau tot cantecul intr-un comentariu
ce frumos
mai stiu unul .. Nopti de vara se cheama ..1. Cate zile, nopti si ani, secunde
Cate au trecut
S-au topit de parca n-ar fi fost
Si noi nici n-am stiut
Am crezut ca vesnicia
Este sufletul din noi
N-am stiut ca o vor sterge
Intre timp atatea ploi
Suntem noi
O farama de eternitate si mister
Refren:R: Nopti de vara
Ne asteapta sa traim
Catre seara
Iar la foc sa ne-ntalnim
Nopti de vara
Cu prieteni si-amintiri
Nopti de vara
Mai curati mai buni sa fimm
si strofa a 2 a : Daca maine totul va-nceta;
Sa fie cum vrem noi
Daca viata ne va desparti
De-acuma cate doiu
Sa-ncercam ca focul sacru
Sa-l pastram mereu aprins
Nici destinul sa nu-nvinga
Flacara ce ne-a cuprins
Suntem noi,
O farama de eternitate si mister
  • Utilizator Brainly
2014-05-05T17:45:52+03:00
Hai, copii, la munte!
Hai, copii, la mare!
Ce frumoasa-i vara!
Cantece si soare!
Pe ogoare si-n gradini
Munca e cu spor.
In padure pasarele
Ciripesc de zor.
Haideti in padure
Aici e racoare.
Nu se poate sta la soare
E caldura mare!
Ce frumoasa-i vara!
Maci inrosesc graul
Undeva, pe-aproape
Susura paraul.
Iar copiii veseli
Fug sa prinda fluturi
Vara sa tot fie!
Bine-i sa te bucuri! 


2 5 2